ارتش روسیه دو روستای دیگر را در اوکراین تصرف کرد دستور ویژه رئیس جمهور برای حل مشکل اشتغال استان‌های دارای نرخ بالای بیکاری شبکه مخابرات خراسان رضوی برای مرحله دوم انتخابات در پایداری کامل قرار گرفت نتایج سفر گروسی به ایران، محور دیدار مدیرکل آژانس اتمی با میخائیل اولیانوف پاسخ حزب‌الله به حملات اسرائیل به جنوب لبنان ۷ نیروی طالبان در انفجار بدخشان کشته شدند فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: دشمن همیشه درصدد ضربه‌زدن است پیام تبریک شی جین‌پینگ به پوتین اوجی: تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان به ۶۷۶ رسیده است جشن گرامیداشت روز دختر؛ «دختران آرمانی» | رئیس‌جمهور: دختران امروز آینده‌سازان و نقش‌آفرینان کشور هستند وزیر کشور: مرحله دوم انتخابات مجلس به اندازه مرحله اول مهم است | آخرین اخبار از صدور گواهینامه موتور برای بانوان سخنگوی دولت: برخی چهره‌های سیاسی برای اینکه عملکردشان با امروز مقایسه نشود، دست به فضاسازی می‌زنند دهقان: دارایی بلوکه‌شده در عراق نداریم | جنایت‌های صهیونیست‌ها مستندسازی می‌شود گزارش دیوان محاسبات درباره عدم‌ انجام تکالیف قانونی توسط بنیاد شهید و صندوق بازنشستگی اسماعیلی: نمایشگاه کتاب محل وفاق و گردشگری فرهنگی است ویدئو | جنگنده‌های اسرائیل محل استقرار چادر‌های آوارگان فلسطینی را هدف قرار دادند زارع‌پور: آمار تحت پوشش فیبر نوری به ۷.۵ میلیون خانوار در کشور رسید مقاومت فلسطین با نیرو‌های اشغالگر در شرق رفح درگیر شد امیرعبداللهیان: زمینه برای آتش‌بس دائمی و حل مساله در غزه فراهم است اینفوگرافی | مقایسه ۳ سال دولت رئیسی در مقابل ۸ سال دولت روحانی
سرخط خبرها

پایگاه نظامی آمریکا در دیرالزور سوریه هدف حمله قرار گرفت

  • کد خبر: ۱۹۳۲۰۰
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵
پایگاه نظامی آمریکا در دیرالزور سوریه هدف حمله قرار گرفت
منابع خبری گزارش دادند که پایگاه اشغالگران آمریکایی در نزدیکی میدان نفتی «کونیکو» در استان دیرالزور هدف قرار گرفته شد.

به گزارش شهرآرانیوز، شبکه خبری المیادین به نقل از منابع خود گزارش داد که پایگاه اشغالگران آمریکایی در شرق سوریه هدف قرار گرفته شد. این پایگاه در نزدیکی میدان نفتی «کونیکو» در استان دیرالزور قرار دارد.

مقاومت اسلامی عراق هم بعدازظهر امروز (سه‌شنبه)، از حمله پهپادی به پایگاه آمریکا در فرودگاه بین‌المللی اربیل خبر داد.

مقاومت عراق اعلام کرد که رزمندگان مقاومت با یک پهپاد پایگاه آمریکا در فرودگاه بین‌المللی اربیل را هدف قرار داده و پهپاد مستقیما به هدف موردنظر اصابت کرده است.

این بیانیه در حالی صادر شده است که مقاومت عراقی ساعتی پیش مسئولیت حمله پهپادی به پایگاه آمریکایی «حریر» در شمال عراق را برعهده گرفته بود.

مقاومت عراق اعلام کرده بود پایگاه آمریکایی حریر را با ۲ پهپاد هدف حمله قرار داده و پهپاد مستقیما با اهداف موردنظر برخورد داشته‌ است.

مقاومت اسلامی عراق بارها مواضع نیروهای آمریکایی در پایگاه حریر، پایگاه «عین الاسد» در غرب این کشور و پایگاه‌های آمریکایی در سوریه را هدف حملات پهپادی و راکتی قرار داده است.

رسانه‌های عراقی و سوری روز گذشته نیز از چند حمله با فاصله زمانی کم به پایگاه‌های آمریکا در شمال و غرب عراق و همچنین شرق و شمال شرق سوریه خبر داده بودند.

گروه‌های مقاومت مستقر در عراق در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و بمباران مناطق مسکونی و کشتار غیرنظامیان فلسطینی و در حمایت از مقاومت فلسطین از روزهای نخست عملیات «طوفان‌الاقصی» به آن پیوستند.

مقاومت عراق شامگاه گذشته نیز خبر داد که از بامداد امروز دوشنبه، چهار پایگاه متعلق به نظامیان آمریکا را در سوریه و عراق، شش بار هدف قرار داده است.

در این بیانیه آمده است: سه حمله به پایگاه عین الاسد در غرب عراق و یک حمله به هر کدام از پایگاههای نزدیک به اربیل در شمال عراق، تل البیدر در شمال سوریه و التنف در جنوب سوریه صورت گرفته است.

این گروه مقاومت تأکید کرد که این حملات با سلاحهای مناسب صورت گرفته و به اهداف نیز اصابت کرده است.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->